۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۴۳۵۶۸۱
سرلشکر صفوی مطرح کرد:

ادامه جهاد مسلحانه تنها راه نابودی صهیونیست ها است/ وابستگی حیات ننگین صهیونیست ها به حمایت دلارهای ‌آمریکایی

مشاور رهبر معظم انقلاب، تنها راه آزادی فلسطین اشغالی و از بین بردن این رژیم طبهکار، جنایت کار و ضد بشری را اتحاد مسلمین و راهبرد مقاومت اسلامی و ادامه جهاد مسلحانه علیه این رژیم ناپاک و پلید دانست.
سرلشکر رحیم صفوی 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سرلشکر رحیم صفوی، مشاور رهبر معظم انقلاب امروز در سخنرانی روز جهانی قدس با اشاره به تلاش های دشمنان برای نا امن کردن کشورمان، گفت: علیرغم همه توطئه های دشمنان با رشادت، شجاعت و شهادت فرزندان شما شهدای مدافع حرم دشمن تا به حال در این مقصدی که ایران را ناامن سازند شکست خورده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بررسی اهداف و وضعیت کنونی رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: سرمنشأ همه بحران های فعلی، ناامنی ها و عقب ماندگی ها در کشورهای عربی و اسلامی از شمال آفریقا تا غرب آسیا و به طور خاص جنگ هایی که در سوریه، عراق، یمن و لیبی می گذرد این رژیم صهیونیستی و حامیان آن رژیم یعنی آمریکایی ها و انگلیسی ها هستند.

 

سرلشکر صفوی ادامه داد: فتنه گر اصلی و کسی که به آمریکایی ها خط و مشورت می دهد صهیونیست ها هستند که می خواهند ملت های اسلامی را ضعیف و تجزیه کنند.

 

وی با بیان این که رژیم صهیونیستی به کمک آمریکا به دنبال عادی سازی روابط با کشورهای ترکیه، عربستان و قطر و برخی دیگر از کشورهای عربی و اسلامی منطقه هستند، گفت: اگر سران دولت ترکیه دست در دست صهیونیست ها می گذراند بزرگترین عامل تنفر بین ملت هایشان خواهد شد، چون ملت ترکیه یک ملت مسلمان است و 80 میلیون ملت مسلمان در ترکیه 20 میلیون نفر آن عرب هستند و از دولت خودشان متنفر خواهند شد.

 

مشاور رهبر معظم انقلاب با بیان این که رژیم صهیونیستی با کمک برخی کشورهای عربی مثل عربستان به دنبال راه اندازی جنگ بین اهل سنت، علوی ها و شیعیان کشورهای اسلامی در سوریه، عراق، نیجریه، لبنان و یمن هستند، گفت: این صهیونیست ها و آمریکایی ها بودند که به عربستان سعودی گفتند که یمنی ها را بمباران کنند و در این بیش از یک سالی که سعودی ها هزاران بمب بر روی سر مردم مظلوم و فقیر یمن ریختند تنها در این هشت سال ریاست جمهوری اوباما آل سعود یکصد میلیارد دلار سلاح از آمریکا خرید که تنها هزینه یکی از بمب هایی که سر مردم یمن می ریختند پنج میلیون و 400 هزار دلار است. آیا سعودی ها یک تیر به سمت صهیونیست ها شلیک کردند و باید پرسید که چند دلار به مردم مظلوم فلسطین کمک کردند.

 

وی ادامه داد: در نیجریه که بیش از 134 میلیون نفر جمعیت دارد ده میلیون نفر آن شیعه هستند و در آفریقا این خط صهیوینست ها بود که این گونه ارتش نیجریه به جان شیعیان افتاد و فتنه گر وعامل اصلی که ارتش را به جان شیعیان انداخت صهیویست ها بودند.

 

سرلشکر صفوی با بیان این که امروز اسطوره نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی برای امنیت سازی مهاجران یهودی در جنگ های گذشته با حزب الله لبنان و نوار غزه شکسته شد، افزود:صهونیست ها می گفتند ما قدرت امنیت ساز هستیم و به همه یهودی ها اعلام کردند که بیایید در سرزمین ما و اینجا امنیت و پیشرفت و اقتصاد و آبادانی است، اما آنها نتوانستند در جنگ 33 روزه پیروز شوند بلکه شکست خوردند و در جنگ 22روزه و 51 روزه در نوار غزه نیز شکست خوردند. صهیونیست ها هم اکنون به طور جدی نگران رشد گروه های مقاومت اسلامی در سرزمین فلسطین هستند.

 

وی با بیان این که دولت صهیونیستی در تشکیل دولت خالص یهودی و پاکسازی فلسطین در سرزمین فلسطین با شکست مواجه شده است، افزود: در دولت فلسطین در رژیم صهیونیستی احزاب مختلفی هستند و تندروترین حزب معتقد به یهودی سازی یا خالص سازی این سرزمین به عنوان یک دولت یهودی است و در این خصوص با شکست مواجه شدند.

 

مشاور رهبر معظم انقلاب با اشاره به این که آرزوی صهیونیست ها برای تسلط از نیل تا فرات با شکست مواجه شده است، گفت: صهیونیست دیگر آرزوی این که از رود نیل تا رود فرات را تحت سیره خود قرار دهند شکست خوردند و امروز تنها به دنبال حفظ سرزمین های فعلی هستند.

 

وی با بیان این که تنها دولتی که در جهان مرزهایش مشخص نیست رژیم صهیونیستی است، گفت: این رژیم مرز را برای خود مشخص نکرده و مرزهایش را باز گذاشته تا هر وقت خواست آن را توسعه دهد و این جزء حیله گری و فریب کاری این رژیم آدم کش این است که مرزهایش را تعریف نکرده است. سرلشکر صفویبا بیان این که همه طرح های سازش صهیونیست ها با گروه های مقاومت اسلامی داخل و خارج فلسطین شکست خورده است، افزود: آنها به غیر دولت خودگردان وابسته به دولت صهیونیستی که در کرانه باختری است با سایر گروه های جهادی مثل جهاد اسلامی و حماس نتوانستند به هیچ نوع توافقی برسند.

 

وی با بیان این که در سرزمین فلسطین دو منطقه متفاوت وجود دارد که یک منطقه کرانه باختری و یکی دیگر نوار غزه است، گفت: در نوار غزه که منطقه محدودی است بیش از یک و نیم میلیون مسلمان وجود دارد که دولت هنیه مستقر است و صهیونیست ها هیچ حضوری ندارند البته مرزها را بستند و این منطقه را محدود کردند.

 

مشاور رهبر معظم انقلاب، آسیب پذیری اقتصادی صهیونیست ها را از دیگر مسائل پیش روی صهیونیست ها دانست و گفت: صیونیست ها برای دیوار سازی، شهرک سازی و اقتصادشان با مشکلات شدید اقتصادی مواجه هستند و اگر کمک های میلیارد دلاری سالیانه آمریکایی ها نبود صهیونیست ها نمی توانستند به حیات ننگین خود ادامه دهند و اگر یک روز آمریکایی ها دستشان را از سر صیونیست ها بردارند آنها نمی توانند به حیات ننگین خود ادامه دهند.

 

وی با اشاره به این که از نظر عقلانی یکی از دلایلی که صیهونیست ها محکوم به شکست و نابودی هستند بحث بحران جمعیتی صهیونیست ها چه در داخل و چه در جمعیت کلانشان در مقیاس جهانی است، افزود: یهودی ها چه آنهایی که دیدگاه صهیونیستی دارند و چه غیر آنها کل جمعیت یهودیان در جهان حدود 18 میلیون نفر است که از تعداد شش میلیون نفر در آمریکا و بقیه پراکنده هستند و در داخل فلسطین اشغالی نیز هم اکنون حدود شش میلیون یهودی و حدود پنج میلیون عرب مسلمان فلسطینی یا مسیحی فلسطینی وجود دارد.

 

سرلشکر صفوی ادامه داد: مسأله ای که هست نرخ رشد جمعیت عرب های فلسطینی 3/6 دهم و یهودی ها نرخ رشد فرزندان شان 1/7 است که تا سال 2020 جمعیت فلسطینی ها و یهودی ها در فلیسطین برابر می شود.

 

مشاور رهبر معظم انقلاب افزود: اگر مسلمانان جهان متحد شوند می توانند رژیم صهیونیستی را کاملاً نابود کنند که این مشروط به اتحاد امت اسلامی است.

 

وی با بیان این که مسؤولان صهیونیستی به نداشتن راهبردی برای وضعیت مطلوب آینده خود اعتراف کردند، گفت: صهیونیست ها نمی توانند آینده ای را برای خود ترسیم کنند چون ساختار سیاسی دولت صهیونیستی که مبتنی بر رهبران سیاسی بود کاملاً فرو ریخته است.

 

سرلشکر صفوی با اشاره به این که دیگر احزاب بزرگ در این رژیم نمی توانند دولت تشکیل دهند و تنها با اعتلاف گروه های کوچک می توانند نخست وزیر انتخاب کنند، ادامه داد: صهیونیست ها هویت جمعی ندارند و از نظر فکری، فرهنگی و هم از نظر شکل، قیافه و شیوه زندگی با هم مشکل جدی در داخل سرزمین های اشغالی دارند.

 

وی با بیان این که بسیاری از کالاهای تولیدی این رژیم اشغالگر نیز از سوی برخی کشورهای اروپایی به دلیل جنایت های این رژیم تحریم شده است، افزود: افزایش تنفر و انزجار عمومی از ظلم ها و جنایت های این رژیم در مقیاس جهانی حتی در آمریکا و اروپا علاوه بر کشورهای اسلامی هر روز در حال افزایش است.

 

سرلشکر صفوی ادامه داد: نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه بسیاری از آزادی خواهان جهان در اروپا  آمریکا و حتی بسیاری از یهودیان از عملکرد رژیم صهیونیستی ابراز تنفر می کنند.

 

مشاور رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از سخنان نخود به راهبردهای سیاسی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی آزادی قدس شریف و فلسطین اشغالی اشاره کرد و گفت: خداوند متعال در قرآن نوید و وعده داده است که مسلمین بر این کفار صهیونیست یهودی قلبه پیدا خواهند کرد و این وعده خداوند تخلف ناپدیر است.

 

وی با بیان این که مهم ترین راهبرد آزادی فلسطین اتحاد مسلمین و حمایت از مقاومت اسلامی و ادامه جهاد مسلحانه است، گفت: این حمایت تنها نظامی نیست، بلکه حمایت فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و حمایت روحی و روانی در این عرصه اثربخش خواهد بود.

 

سرلشکر صفوی دومین راهبرد آزادی قدس شریف را محور قرار گرفتن فلسطین به عنوان محور اصلی جهان اسلام برای همه ملت های جهان دانست و خاطرنشان کرد: آن چه در سوریه، یمن و عراق می گذرد به منظور فراموشی مسأله فلسطین است در حالی که نگاه همه ملت های اسلامی به آزادی قدس شریف و از بین بردن این رژیم صهیونیستی باید باشد.

 

مشاور رهبر معظم انقلاب، سومین راهبرد آزادی قدس شریف را الگو گرفتن ملت های اسلامی از انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: اکثر این دولت های عربی دست نشانده آمریکا هستند و اگر دولت های اسلامی می خواهند متحد شوند باید برای تعیین سرنوشت خود قیام کنند.

 

وی ادامه داد: آن بیداری اسلامی که شروع شده بود در ابتدا از کنترل آمریکا و صهیونیست ها خارج شده بود اما آرام آرام آن را کنترل کردند.

 

سرلشکر صفوی، تقویت گروه های جهادی به ویژه مسلح کردن مردم کرانه باختری که جمعیتی سه میلیونی دارند را چهارمین راهبرد آزادی قدس شریف دانست و گفت: وظیفه همه مسلمانان است همان طور که مردم غزه مسلح شدند مردم کرانه باختری را نیز مسلح کنند.

 

وی، گسترش گروه های مقاومت در منطقه فلسطین برای مبارزه علیه رژیم صهیونیستی به عنوان بدنه اجتماعی که از کنترل صهیونیست ها خارج است را پنجمین راهبرد آزادی قدس تشریف دانست و تصریح کرد: محور بعدی آزادی قدس الگو گرفتن این گروه ها از حزب الله لبنان است، حزب الله و انصار الله یمن گروه هایی هستند که بر اثر دیدگاه های اسلامی شکل گرفتند تا قبل از پیروزی انقلاب گروه های جهادی فلسطینی یا تفکر پان عربیستی یا کمونیستی داشتند.

 

سرلشکر صفوی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی گروه های جهادی فلسطینی فهمدیدند که راه پیروزی فلسطین از زیر پرچم قرآن می گذرد و این یک تغییر راهبردی بود که ملت ایران ر گروه های فلسطینی به وجود آوردند.

 

وی، استفاده از افکار عمومی و ظرفیت دیپلماسی را از دیگر محورهای آزادی قدس شریف دانست و تصریح کرد: در حال حاضر 57 کشور اسلامی داریم که می توانند جهت بازگذشت غریب ب ششش میلیون آواره فلسطینی به موطن اصلی خود تلاش کنند.

 

مشاور رهبر معظم انقلاب ادامه داد: یکی از راهبردهای اصلی مقام معظم رهبری برای آینده فلسطینی ها این است که بازگشت شش میلیون فلسطینی و تجمیع آن با پنج میلیون موجود زمینه یک رفراندوم برای تعیین سرنوشت خودشان فراهم شود.

 

وی، تأمین نیازمنی های اقصادی و تسلیحاتی سازمان رزم مقاومت اسلامی و استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های مسلمان معتقد به آزادی قدس شریف برای حمایت اقتصادی از فلسطین را راهبرد دیگری برای آزادی قدس شریف دانست و خاطرنشان کرد: راهبرد بعدی حذف اقصاد رژیم صهیونیستی از اقتصاد منطقه و عرصه جهانی و تحریم کالاها و مبادات تجاری با این رژیم است.

 

سرلشکر صفوی ادامه داد: اگر 57 کشور مسلمان مبادلات تجاری خود با این رژیم را تحریم کنند زمینه برای آزادی قدس شریف فراهم می شود، اما متأسفانه صادرات گاز از مصر به صهیونیست قطع نشده وهمچنان ادامه دارد.

 

وی راه اندازی جنگ نرم و روانی علیه اشغالگران در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را محور بعدی برای آزاد سازی قدس شریف دانست و خاطرنشان کرد: همچنین راه اندازی نهضت رسانه ای علیه عادی سازی رابطه سیاسی با رژیم صهیونیستی و مقاومت اسلامی به عنوان راهبرد دیگری باید مورد توجه قرار گیرذد.

 

مشاور رهبر معظم انقلاب، انتشار اخبار در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و همچنین فعال سازی جشنواره های بین المللی سالانه هنر در ترویج فرهنگ مقاومت اسلامی فلسطین شامل فیلم سازی، مستند سازی و تئاتر را نیز از دیگر راهبردهای مهم در نابودی رژیم اشغالگر قدس دانست.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود راه اندازی انجمن ها و سندیکاهای صنفی در سطح منطقه و جهان در حمایت از آزادی فلسطین را آخرین راهبرد در آزادی قدس شریف دانست و تصریح کرد: امروز میلیون ها دانشجوی مسلمان در آمریکا و اروپا حضور دارند که اگر این ها در هر کشوری که هستند یک مقاله، کتاب و سخنرانی در حمایت از فلسطین و بر علیه صهیونیست ها داشته باشند کار بزرگی است برای آن که فلسطین قلب تپنده جهان اسلام است.

 

مشاور رهبر معظم انقلاب، تنها راه آزادی فلسطین اشغالی و از بین بردن این رژیم طبهکار، جنایت کار و ضد بشری را اتحاد مسلمین و راهبرد مقاومت اسلامی و ادامه جهاد مسلحانه علیه این رژیم ناپاک و پلید دانست./950/201/ب3

 

ارسال نظرات